Despre noi
SC.EPRUBETA.SRL
Călătorii despre noi
01 Sep 2025 Călător -
|
|
|
31 Aug 2025 Călător -
|
|
|
29 Aug 2025 Călător -
|
|
|
23 Aug 2025 Călător -
|
|
|
18 Aug 2025 Călător -
|
Autobuzul era foarte plin,călători în picioare a trebuit sa ridice persoane în vârstă de pe scaun ca să pot sa ma așez pe locul rezervat unul în spatele autobuzului și altul la mijloc,călătorii nemulțumiți au început sa se lege de mine ca mi am făcut rezervare online,șoferul nu a știut sa gestioneze situația În mod normal locurile care sunt rezervate se țin libere nu sa ridice persoane și după aceea sa îmi Sara mie în cap |
|
13 Aug 2025 Călător -
|
|
|
29 Jul 2025 Călător -
|
|
|
25 Jul 2025 Călător -
|
|
|
06 Jul 2025 Călător -
|
|
|
29 Jun 2025 Călător -
|
Fara ac , autobuz exagerat de aglomerat , am stat in picioare chiar daca am luat bilet online cu 1 saptamana inainte |
|
20 Jun 2025 Călător -
|
|
|
18 Jun 2025 Călător -
|
|
|
15 Jun 2025 Călător -
|
Conducator auto un om deosebit ,coboară imediat și da bagajul călătorului. Foarte atent la condus ,profesionist . Toată stima și respectul . Digitalizare perfecta la cumpărarea biletului. Va mulțumesc! |
|
05 Jun 2025 Călător -
|
Din pacate nu am avut ocazia sa calatoresc asa cum mi-am planificat si asa cum mi-am cumparat biletul online, deoarece masina a plecat mai devreme decat era programat sa plece. Din cate am inteles, soferul si-a umplut masina cu oameni care au platit biletul pe loc si a plecat cu 15-20 de minute mai devreme deoarece era plin, nemailuând in seama si biletul cumparat online. Mi s-au restituit banii pe bilet, insa nu am reusit sa ajung la destinatie si foarte multe planuri mi-au fost afectate. Sper ca acel sofer sa realizeze cate vieti a impactat prin decizia lui de a-si face propriile reguli si sper sa nu mai repete genul acesta de comportamente. Calatorii usoare va doresc! |
|
02 Jun 2025 Călător -
|
Soferul foarte atent cu călătorii. Mulțumim pentru interesul acordat! |
|
23 May 2025 Călător -
|
Șoferul acestei curse a mers foarte repede, era să facă accident și a fost oprit de radar pentru viteza. Pe langa pericolul la care a supus toți oamenii de pe această cursa a cauzat și întârzierea ajungerii la destinație. Imaginea unei companii de transport este data de șoferii acesteia. |
|
18 May 2025 Călător -
|
|
|
18 May 2025 Călător -
|
Exact cum trebuie să fie! Servicii conforme, de nota 10. Recomandam Eprubeta și Bileteria. |
|
18 May 2025 Călător -
|
Exact cum trebuie să fie! Servicii conforme, de nota 10. Recomandam Eprubeta și Bileteria. |
|
11 Apr 2025 Călător -
|
Excelent !! |
|